سالم زيبا سالم زيبا .

سالم زيبا

ساده ترين و موثرترين روش درمان زگيل تناسلي مردان با سير (فوق تخصص)

در اين مطلب ساده ترين و موثرترين روش درمان قطعي زگيل تناسلي مردان با سير را از زبان ۳ فوق تخصص معروف دنيا به شما آموزش مي دهيم. دقت كنيد كه اين مطلب در طي چندين روز جمع آوري شده و كاملا از نظر علمي ثابت شده است.

ويروس پاپيلوماي انساني يا HPV، اولين پاتوژني است كه ميتواند موجب زگيل برروي دستها، پاها يا اندام هاي جنسي در مردان و زنان شود. HPV ميتواند از طريق رابطه ي جنسي منتقل شود و برخي از انواع آن ميتواند با سرطان سرويكس در زنان مرتبط باشد. اگرچه درمان شناخته شده اي براي HPV وجود ندارد اما سير يك درمان طبيعي است كه داراي خواص آنتي ويروسي است و ميتواند موجب ازبين بردن ويروس شود. زگيل هاي تناسلي ميتوانند عواقب خطرناكي براي زندگي فرد داشته باشند و توصيه ميشود كه قبل از شروع هر درماني با متخصص مشورت شود.

عفونت HPV

HPV يكي از ۵۰ ويروسي ست كه ميتواند موجب زگيل برروي پوست شود؛ اما اين ويروس شايعترين و خطرناكترين ويروس براي زگيل است. موسسه ي ملي سرطان اظهار داشت كه عفونت تناسلي HPV شايعترين بيماري منتقله ي جنسي است و يك عامل مهم در ايجاد سرطان سرويكس است كه ساليانه بيش از ۴۰۰۰ زن آمريكايي را درگير ميكند. زگيل دستها، پاها و واژن علاوه بر ظاهر بدي كه ايجاد ميكند، موجب احساس خارش و سوزش ميشود. داروهاي ضدويروسي، واكسيناسيون و عمل جراحي مهمترين گزينه هاي درماني عفونت HPV هستند، اگرچه بسياري از افراد روشهاي طبيعي مانند سير را ترجيح ميدهند.

ادامه مطلب لينك زير:

ساده ترين و موثرترين روش درمان زگيل تناسلي مردان با سير (فوق تخصص)


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۹:۴۵ توسط:مبيناكاظمي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :