سالم زيبا سالم زيبا .

سالم زيبا

بهترين صبحانه براي افراد مبتلا به كبد چرب (تحقيقات جديد)

غذاها، رژيم ها و خوراكي هاي مختلفي براي درمان كبد چرب در سرتاسر اينترنت وجود دارد كه عمدتا ممكن است بر اساس تحقيقات قديمي يا نظرات شخصي باشند. در اين مطلب از چندين موسسه معتبر پزشكي اروپايي كمك گرفته ايم تا موثرترين صبحانه كمك به درمان كبد چرب را به شما معرفي كنيم.

يك صبحانه خوب سه عمل را انجام مي‌دهد

  • پاك‌ سازي: اولين وظيفه يك صبحانه كامل و سالم سم زدايي كبد و پاك كردن آن از سموم است. صبحانه خوب مي‌تواند شما را از شر كبد چرب نجات دهد. با خوردن صبحانه مفصل، بدن ما احساس سيري مي‌كند و نيازي به اين ندارد كه با خرده‌خواري و ميل و هوس غيرواقعي به خوردن، مدام به‌دنبال جبران كالري‌هاي از دست رفته باشد. اين كار به‌ نوبه‌ خود به ترويج عادات درست غذاخوردن كمك مي‌كند و باعث مي‌شود وزن مناسب خودتان را حفظ كنيد.
  • تقويت: كبد از قدرت بازسازي و ترميم فوق‌العاده‌اي برخوردار است و اگر كبد سالم و مقاومي داشته باشيم، قدرت توليد سلول‌ها و بافت‌هاي جديد بيشتر مي‌شود. اما چگونه مي‌توانيم كبد خود را سالم نگه داريم؟ خوردن صبحانه سرشار از آنتي اكسيدان، پروتئين و مواد معدني خواسته ما را براي داشتن يك كبد مقاوم برآورده مي‌كند.
  • محافظت: كبد يكي از مهم‌ترين غدد بدن است. رژيم غذايي نامناسب و عادت‌هاي ناسالم غذايي، به راحتي كبد را تحت تاثير قرار مي‌دهد. مصرف چربي‌ها و سموم موجود در برخي از غذاها، داروها و مشروبات الكلي باعث ابتلا به بيماري‌هاي كبدي مي‌شود. با رژيم غذايي مناسب و مكمل‌هاي غذايي مي‌توانيم از كبد چرب و بيماري‌هاي مربوط به آن جلوگيري كنيم.

ادامه مطلب لينك زير:

بهترين صبحانه براي افراد مبتلا به كبد چرب (تحقيقات جديد)


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۹:۳۱ توسط:مبيناكاظمي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :